piątek, 13 listopada 2015

Wzór gwiazdkowy

Wędrując po sieci zabłądziłam na blog Dziergam sobie , zobaczyłam gwiazdki z pozoru takie same jakie ja znam od dziesiątków lat ale inne.
Chodzi mi o opis do wzoru na blogu Dziergam sobie wzór wykonywany jest po lewej stronie robótki a "mój"wzór  dziergam po prawej stronie robótki.
"Moje gwiazdki pochodzą z bardzo starego dodatku do Przyjaciółki i mam go już ok. 40 lat (ale ja stara jestem)

Poradnik nadgryziony zębem czasu ale wzory są super.
Oto wzór gwiazdki z tego czasopisma.
Jak widać zasady dziergania są takie s
I w/g tego opisu dziergałam swoje gwiazdki.
Spróbowałam jak  wygląda  robótka dziergana według bloga Dziergam sobie i przedstawia się to tak.
Oto mała próbka wzoru

a to jest próbka w/g mojego opisu
i jeszcze porównanie obu próbek
Osobiście jednak wolę dzierganie wzoru gwiazdkowego w/g mojego opisu,może dlatego że się do tego sposobu dziergania wzoru przyzwyczaiłam,  ale to już indywidualna opinia osoby dziergającej

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...